כיצד עובדת מכונת שטיפה בלחץ?

מאמר זה בא להציג כיצד עובדת מכונת שטיפה בלחץ. מכונות שטיפה שפועלות על לחץ מים חמים ו\או קרים עובדות בעזרת מנוע חשמלי / בנזין / דיזל.
המנוע מפעיל את המשאבה שמופקדת על ההזנה של המים ואלה יוצאים בעוצמה גדולה החוצה. המים יוצאים דרך דיזה כלפי המשטח אותו אנו רוצים לנקות.
לפני שהמים יוצאים מהצינור דרך הדיזה למשטח, הם מתערבבים עם חומרי הניקיון שנמצאים במכונה, לאחר מכן הם מוצאים החוצה בלחץ ומאפשרים ניקיון גם של לכלוך קשה.

הספיקה יחד עם הלחץ של מכונת השטיפה מייצרים את זרם המים החזק ובכך יוצרים כוח ניקוי יעיל.
אנשים רבים חושבים שמכונת שטיפה היא בזבוז מיותר של מים, אך ההיפך הוא הנכון, מכונות אלה משתמשות בפחות מים מאשר שטיפה עם צינור גינה.
במכונות אלה אשר להתקין אביזרים נלווים כגון: מברשות לניקוי מכוניות, סירות, דקים ועוד.

מדוע מכונות בלחץ מים חמים עולות יותר?

ישנן כמה סיבות, הנה כמה מהעיקריות שבהן:

  • עוצמת ניקיון – מפני שלמכונות אלה יש עוצמת ניקיון חזקה זה מייקר את עלות המכונה. עוצמה זו גורמת להפעלה רצופה של מכונת השטיפה ומונעת הפסקות יזומות.
  • יעילות – מכונות אלה מעולות לניקיון של לכלוך קשה כמו לדוגמא – כתמי שמן, לכלוך מסוג זה לא ניתן להסיר עם מכונת שטיפה בלחץ של מים קרים, לכן מכונה בלחץ מים חמים יקרה יותר.
  • אבזור – מכונות שטיפה בלחץ מים חמים מגיעות עם מגוון אביזרים שונים. ניתן לרכוש מכונות אלה עם תאי אחסון, מנגנון לוויסות עוצמת המים, מכלי מים משולבים, אקדח מים קל ועוד.

החלוקה של מכונות שטיפה בלחץ לקטגוריות מביאות אותנו למסקנות שונות לגבי כל סוג מכונה. קודם כל, ישנו הבדל ברור בין הספק הכוח בין מכונה ביתית לתעשייתית.
מכונות ביתיות משמשות לניקיון של החצר והבית, רכבים וכדומה.
מאידך, מכונות תעשייתיות משמשות להסרה של לכלוך קשה כמו גריז, שמן ועוד כהנה וכהנה, הן גם עמידות יותר לעומת מכונות ביתיות.
מכונות תעשייתיות יגיעו עם מנוע בנזין, מכונות ביתיות יופעלו על ידי מנוע חשמלי.

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן