מכונת קרצוף והברקה – סוגי שטיפה לרכב

מכונת קירצוף והברקה – סוגי שטיפה לרכב

אנשים רבים משקיעים כסף רב ברכישת מכונית – רכישה הגוררת הוצאות נוספות, צפויות יותר ופחות, וביניהן עבור הנפקת רישיון רכב, טיפולים תקופתיים ומכאניים, רכישת ביטוחים לרכב, דלק והוצאות אחרות נוספות הכרוכות בבעלות על רכב.

לעתים אנו מעוניינים גם בניקיון הרכב, אולם אין בנו החשק לעשות את המאמצים ולקחתו למוסך שטיפת רכב, מה עושים במקרה כזה?

בדיוק לשם כך פותח תחום הציוד לשטיפת רכבים. תחום זה עוסק בכל מה שקשור בשטיפת מכוניות פרטיות ורכבים משפחתיים, לרבות מכונת שטיפה לרכב פרטי, מכונת קרצוף והברקה, שואב אבק לרכב וכלים אחרים, המייתרים את הצורך להגיע במיוחד לתחנה הקרובה לניקוי מכוניות.

מכונת קרצוף מכאנית או ידנית?

רבים טענו וממשיכים לטעון שם מעדיפים להמשיך עם הדרך המוכרת והידועה להם – שטיפה ידנית. אחרים יטענו כי זוהי אפשרות זולה יותר ועם זאת ידידותית יותר לכולנו.

חלק מהם הפכו זאת לעניין של שגרה ממשית – כאשר בכל שבת (או שישי) בשעות הבוקר, הם ניגשים לרכב עם סמרטוט רטוב ודלי מלא במים ותמיסת סבון, על מנת לקרצף את הרכב ולהחזיר לו את הניצוץ והברק שאבדו לו במשך הימים האחרונים של סופות הגשם, הברקים והאבק.

תהליך זה כרוך בזמן עבודה מסוים, ממנו לא ניתן לחמוק.

ברוב תחנות הדלק של ימינו אפשר למצוא מכוני שטיפת מכוניות. שטיפה חיצונית נמשכת כעשר דקות, בעוד ששטיפה פנימית דורשת 15 דקות נוספות של עבודה בממוצע.

מכונת קיטור יעילה מסוגלת להמיס גם לכלוך עיקש ביותר, בסיוג של מכונת קרצוף משוכללת. המים המשמשים בשטיפה מסוג זה אלו מים אפורים ממוחזרים – מה שהופך תהליך זה ליעיל וחסכוני באופן יחסי.

כיצד הדברים עובדים בכלל?

שטיפת רכבים עם לחץ קיטור הופכת למקובלת יותר ויותר, שכן היא מסייעת בניקוי עמוק של הלכלוך העיקש, ומסוגלת להסיר גם כתמי שומן המעוררים ברובנו שאת נפש רבה.

מכונת קרצוף משמשת לשטיפת הרכב, ובתוספת המבורכת של שואב אבק לרכב, ניתן להפוך את הרכב לבעל מראה חדש ומבריק במיוחד.

אם אינכם בטוחים או לחלוטין מאמינים במה שכתוב לפניכם, בקרו במוסך השטיפה הקרוב אליכם והיווכחו בעצמכם

 

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן