פתרון מעולה לשטיפה

גרניק זהו פתרון מעולה לשטיפה בלחץ מים קרים או חמים, עם אפקטיביות מרבית ויכולת לנקות משטחים, מכונות ועוד. המכונה מסוגלת לנקות מבנים ומשטחים בכלל ולהסיר כתמים בפרט.
היא מסופקת לצרכנים במגוון גדלים ומגוון לחצים, ולפיכך חשוב להתאים את המכונה לשימוש המיועד לה.
יבואנים וחברות שיווק יוכלו להעניק לכם מידע חיוני, תוך הגדרה ואפיון של המכונה בהתאם למאפיינים הייחודים של המקום בו נדרש ניקוי – זאת במטרה למצות את מלוא הפוטנציאל שבה.
גרניק בעלת מנוע חזק מייתרת את הצורך שבחיבור לחשמל ואת התלות במקורו.

שטיפה במים קרים או חמים?

ישנם שני דגמי גרניק: מכונה המבצעת שטיפה בלחץ במים חמים ומכונה המבצעת שטיפה בלחץ במים חמים. הבחירה תלויה בצרכי הלקוח.
ייעוץ מקצועי יסייע לכם בבחירת המכונה המתאימה ביותר, מתוך מבחר מכונות תעשייתיות או ביתיות. לחץ מים מהווה פרמטר חשוב במלאכת הניקיון. מקום נקי משרד ארגון וסדר – שהם חיוניים לטובת כל בית עסק ומבנה תעשייתי.
מקום נקי משקף חזות אסתטית, נוסף על אכפתיות ואחריות של ההנהלה. הוא מעיד על החשיבות המיוחסת לניקיון על-ידי אחראי הניקיון וצוות הניהול.

במטה לבחור את המכונה המתאימה לכם ביותר, יש להבדיל בין שימוש ביתי, הדורש הספק עבודה קטן יותר, לבין שימוש תעשייתי – שמטבע הדברים דורש לחץ עבודה (וכך גם הספק) גדול יותר.

גרניק מאפשר פתרון אופטימאלי לניקוי משטחים גדולים. המכונה תאפשר לכם להסיר לכלוכים קשים ודביקים, שמן, חלודה, כתמים שומניים וכד'. אין מטילים ספק ביכולת המכונה, כאשר מבחן התוצאה מעיד על כך ומשקף זאת.
יש לבצע את הבחירה באופן מסודר ומושכל. התחילו ביצירת קשר עם החברה שממנה אתם עשויים לרכוש את המכשיר וודאו שנציגי השירות שלה מראים תכונות חשובות,
כגון – שירותיות, מחויבות, שקיפות ואמינות, שאינם חוששים לסייע לכל לקוח ובכל שלב שהוא.

באם אינכם בטוחים באשר למכונה המתאימה לכם ביותר – תוכלו להתחיל מביצוע מחקר בסיסי באינטרנט, אולם אם אתם אנשי "העולם הישן" החוששים ואולי אף אינם מסתדרים עם טכנולוגיות כגון רשת האינטרנט,
תוכלו פשוט להתקשר לחברות שונות ולשאול שאלות.

 

 

צריכים פתרון מקצועי לניקיון?

השאירו פרטים ונשמח לייעץ לפתרון הטוב ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן